حديث تصادفي

رونمایی از اتوبوس جديد بین شهری مان

در شهر Surabaya دومین شهر بزرگ کشور اندونزی هر چند وقت یک‌بار مراسمی برای رونمایی از اتوبوس‌های جدید بین شهری برگزار می‌شود. و این بار ستاره میدان اتوبوس MAN R37 می‌باشد.این وسیله نقلیه عمومی گران‌ترین اتوبوسی است که شما می‌توانید در اینجا با قیمت 350 هزار دلار بخرید. گنجایش این اتوبوس تنها 26 نفر است. اما باید بدانید هر شخصی که این اتوبوس را برای مسافرت بین شهری خود انتخاب کند شاهد یکی از لذت بخش ترین سواری‌های عمر خود خواهد بود. فقط کافیست نیم نگاهی به صندلی‌های مجلل طبقه دوم این اتوبوس بکنید.

تمامی این صندلی‌ها هوشمند بوده و در شرایط مختلف می‌توانند پیغام مناسب را به میزبانشان اعلام کنند. هر یک از این صندلی‌ها دارای یک تلویزیون 7 اینچی جداگانه است که مسبب لذت هر چه بیشتر میزبان خود خواهند شد. شاید در طبقه بالا بعضی از مسافران بعد از گذشت مدت زمانی احساس ناراحتی کنند جالب است بدانید این دست از مسافران می‌توانند از مبل‌های راحتی بسیار نرم, سرویس بهداشتی,تلویزیون بزرگ و قهوه ساز که همگی در طبقه پایین تعبیه شده استفاده کنند. در این بین راننده هم دارای جایگاه اختصاصی مربوطه به همراه اتاق خواب مخصوص خود است.

با تمامی این تفاسیر و تعریف و تمجیدها این اتوبوس نیز به مانند اکثر خودروهای دیگر دارای عیوبی نیز هست. به عنوان مثال فاصله سقف تا کف اتوبوس خیلی کم است. و شاید برای افراد بلند قامت کمی آزار دهنده باشد در هر صورت به طور کلی می توان نمره خوبی به این اتوبوس شکیل داد. نظر شما در رابطه با این اتوبوس و اتوبوس‌های بین شهری کشور خودمان ایران مخصوصاً اتوبوس‌های تهران چیست؟

موتور: دیزلی D2676 Common-rail، قدرت 460اسب بخار در دور 1900 و گشتاور 2100 نیوتن متر در دور موتور 1000-1400
گیربکس: شش سرعته دستی یا 12 سرعته TipMatic
سیستم ترمز: Disc brake all axle with fully air duel circuit system ABS Exhaust brake (MAN EVB) Intarder
طول شاسی: 11.895 تا 14.6 متر
بیشینه وزن: 24 تن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اتوبوس و كاميون ، ،

تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1392 | 10:15 | نویسنده : Muhammad |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.